اسکار وایلد هدایای عظیم خود را برای مشاهدۀ اعتراض اجتماعی و داستان نجومی به تصویر دوریان گری هدایت می کند، داستان رویایی او در مورد یک مرد جوان که روح او را برای جوانان و زیبایی های ابدی به فروش می رساند. این جفت، که برای همیشه باقی می ماند، بدون تغییر، تلخ، هودنیست، بیهوده، و آمورا - در حالی که یک نقاشی از او سنین و به طور فزاینده ای با سال ها رشد می کند، بیش از صد سال است که وحشتناک، دلربا، وسواس و حتی فریب خواننده است.
با توجه به خواننده در اتاق های اتاق نشیمن لندن، به زیبایی های زیباییشناسی، و عمق نابودی، تصویر «دورین گرای» نه تنها ملودرام در مورد فساد اخلاقی است. با توجه به نقاشی های بامزه و نقاشی های زیبا از نقاشی های طبقه بالا، این یک نگاه شگفت انگیز به محیط پیرامون دنیای دنیای ویلد و مانیفست اعتقاد "هنر برای هنر است".
خرید کتاب تصویر دوریان گری (رقعی)
جستجوی کتاب تصویر دوریان گری (رقعی) در گودریدز
معرفی کتاب تصویر دوریان گری (رقعی) از نگاه کاربران
این اولین بار است که من یک کلاسیک (کاملا به طور داوطلبانه در واقع به دلیل شهرت خوب آن) خوانده ام - اولین کتاب اسکار وایلز من و صادقانه من عجیب و غریب. اسکار فوق العاده سبک نوشتن و شخصیت های منحصر به فرد او ایجاد قطعا جذاب راه خود را به قلب من. این کتاب یک پازل درخشان برای خوانندگان است، و پیچ و تاب طرح کاملا غیر منتظره و در عین حال ضروری است. اسکار به عنوان نویسنده مورد علاقه ویکتوریا، به ویژه و مطلقا برای این اثر هنری او خواهد آمد. از همه نقل قول ها در کتاب این است که باید بیشتر مورد علاقه من: @ این غم انگیز است که فکر می کنم، اما شکی نیست که نابغه طول می کشد بیش از زیبایی. این به این واقعیت مربوط می شود که همه ما از چنین سختی هایی برای آموزش بیش از حد خودمان استفاده می کنیم. در مبارزه وحشی برای وجود، ما می خواهیم چیزهایی را تحمل کنیم، بنابراین ما ذهنمان را با زباله و حقایق پر می کنیم، امیدوارانه به جای نگه داشتن مکان ما. انسان کاملا آگاه - این ایده ای مدرن است. و ذهن انسان کاملا به خوبی آگاه چیزی بسیار وحشتناک است. این مثل یک فروشگاه bric-a-brac، تمام هیولاها و گرد و غبار است، با همه چیز قیمت بالاتر از ارزش مناسب خود را. @
مشاهده لینک اصلی
هنگامی که خود را سرزنش می کنیم، احساس می کنیم که هیچ کس حق ندارد ما را سرزنش کند. این اعتراف است، نه کشیش، که به ما عصبانی می دهد. این کاملا سوار بود. من یک و نیم ماه از این کتاب کوچک خوشم آمد و اکنون که من آن را به پایان رسانده ام، می توانم با خیال راحت می گویم که بیشتر از آن لذت بردم. آن را از بزرگ شروع کرد، اما در جایی در وسط آن را به خزیدن آهسته (فصل 11 Iâ € ™ متر به دنبال شما). پایان به همان اندازه آغاز کتاب بود. چیزی که من از خواندن این کتاب بیشتر لذت بردم، گفتگو بین شخصیت ها بود. وایلد مطمئنا می دانست چگونه می تواند یک گفتگوی جالب و پر سر و صدا بنویسد (به همین دلیل من منتظر خواندن برخی از نمایشنامه های او هستم). اما، از سوی دیگر، ما بخش های بیش از حد توصیفی داریم، که صادقانه به من برخی از نکات را به مرگ می آورد. در نهایت، داستان شگفت انگیز و شخصیت های (حتی اگر من می خواستم دو نفر از آنها را خفه کن) و گفت و گو، اما برخی از واقعا خسته کننده و خسته کننده بود برای خواندن قطعات و به دلیل آنها من نمی توانم این را کتاب 5 ستاره رتبه بندی، بنابراین Iâ € ™ پاییز به 4.
مشاهده لینک اصلی
در یک مهمانی شام، وایلد باید برخی از مهمانان دیگر را تحسین کند، اظهار داشت: من آرزو می کردم که به آن جیمز مک نیل ویستلر، میزبان و نقاش برجسته پاسخ داد: شما اسکار، شما خواهد شد. گرچه اغلب به عنوان یک جادوگر بزرگ نقل قول می کرد، وایلد تقلید بیشتر از نوآور بود، که توضیح می دهد ستایش او از منتقدان بیش از هنرمندان - اما منتقد وایلد را به شکل نظریه پرداز نیست، اما مصرف کننده. هیچ کتاب بهتر نشان دهنده وایلد اجتماعی و اقتصادی دلایل برای این موقعیت از Dorian Gray. اگرچه او در حال نوشتن یک رمان است، وایلد قطع ارتباط خود را با هنرمند و تفکر برقرار می کند، فقط فرم خود را می پذیرد و محتوا را به آن دسته از توده های غیرمتعارف می دهد. سبک او جلا است، تمرین می کند و بی پایان آرام است، که تمایل دارد او را پنهان کند فقدان عمق مانند Bouguereau، لمس او چشمگیر است، اما به طرز شگفت انگیزی به عنوان مارپیچ و جوانان متوجه شده است، آنها تمایل به چیزی بیش از گاز و tits.It هوشمندانه Carlyle: اصیل، جذاب، اما در نهایت در ایده های مبهم. با وجود محتوا، هوشمندانه است. اما در حالی که Carlyles وحشی، عجیب و غریب و ناقص است، وایلد صرفا تصمیم دارد. او صرفا محصولی از یک طبقه نخبه است که به شکل تابع شکل ظاهر می شود، او تقلید از آن است. تقلید های او، به طور بی نهایت نقل قول، در سبک او شگفت انگیز است، ارائه punchlines در کمدی مانند Earnest و در اینجا، srcasttic محکومیت. با این حال، بازتولید آنها به ندرت سودمند است، زیرا معنی آنها کمتر از ساخت و ساز آنها جالب است. او با شکل و ساختار زبان رفتار می کند - توافق های ضمنی و انتظارات متفکران - موجب تعجب فراگیر می شود، اما نه بینش. هنگامی که او نامناسب است، این نیست که یک مورد برای نامطلوب ایجاد کند، بلکه به دلیل خودکشی شوکه شود . بیانیه هایی که ممکن است عمیق یا جذاب باشند اگر به نتیجه گیری آنها برسد، به جای پیچیدگی، تغییر، تضعیف و خشمگین شدن، تا زمانی که تمام مسیر از بین رفته باشد. وایاد به جای بحث در مورد ایده ها، گفتمان جامعه کووتیایی را بازسازی می کند که در زبان ایده هایی است که قبلا آمده و رفته اند. این تنها مکالمه است که به نقطه ناپذیری تلقی می شود. همانند اصطلاح تجاری یا اسلون رپ، همه چیز در آن قرار دارد: انتقال ایده های ساده به زبان های فرهنگی خاص بومی. هر فردی که در قالب شناخته می شود، معنی اساسی را درک می کند، در حالی که کسی که با سبک شناخته نشده است، به سرعت به عنوان نامناسب شناخته می شود. در حالی که پارادایم و هم افزایی شرایط واقعی با معانی خاص هستند، این فقط به درستی توسط متخصصان علمی در نظر گرفته می شود؛ با گذشت زمان به مدیران پروژه و سران منابع انسانی، آنها متوقف شده اند که تفکر اقتصادی و اجتماعی را به نمایش بگذارند و فقط نشانگر اند. زبان وایلد به طور مشابه از یک کلاس کوچک و تخصصی متشکل از نقاشان، فیلسوفان و نویسندگان است - اما زمانیکه به حالت بی نهایت می رسد، کارکرد آن را برای تردید به کار می برد. مصرف کنندگان بیکار هنر، زبان زبان را می پذیرند هنر و سپس آن را تصحیح. از آنجایی که آنها خود هنرمند نیستند، آنها از دانش دست اول مهارت و کیفیت درگیر نیستند (Effent Turpentine). در عوض، آنها تبدیل به منتقدان می شوند. آنها زیبایی های عمومی را جذب می کنند و معنای خود را برای هنر ایجاد می کنند. هنرمندان ارزش هنر را به شیوه خود، بر اساس تجربه، مهارت، معنا و سنت قرار می دهند. مصرف کنندگان به معنی بر اساس نوآوری، کمیت، ارتباطات و پول ایجاد می کنند. این الگو هنوز هم در هنر مدرن آشکار است، جایی که خزانه های خالی ممکن است برای صدها هزار دلار فروخته شوند و هنرمندان با تکنیک های متداول برای تبلیغات در تبلیغات کار می کنند. برای کلیسا (به روش های بیشتر از یک) گرفته شده است. به همین ترتیب، جایزه های ادبی به پرفروش های محبوب می پیوندند، در حالی که نویسندگان مورد احترام در جامعه نوشتار به ندرت به اندازه کافی هزینه های زندگی را پرداخت می کنند و باقی می ماندند. این پویایی قدرت در کتاب به اندازه کافی روشن است - سازندگان به طور مداوم توسط مصرف کنندگان تضعیف و نادیده گرفته می شوند. از آنجایی که مصرف کنندگان کنترل بقای مالی و اجتماعی هنرمندان را دارند، احساس می کنند که اعتقاد دارند که آنها روح واقعی هنر هستند. لرد هنری قادر به بحث در محافل نقاشی ریحان می باشد، در حالی که به نظر می رسد که زبان اصلی خود راسیل است، اما در واقع نمی باشد. ریحان یک نقاش است و به همین ترتیب اکثریت وقت و انرژی خود را صرفه جویی می کند. هنری تحت چنین فشارهای جسمی قرار ندارد و بنابراین آزاد است تمام وقت خود را صرف تسلط بر یک سیستم پیچیده زبانی بر مبنای هنر نباشد، اما ساختارهای قدرت مانند دبیرستان، به ندرت قدرت اجتماعی دارند، اما این فقط یک کمبود اجتماعی نیست بخشی از آن، دلیل آن است که آنها زمان خود را صرفا به روش های مختلفی صرف می کنند. با نگاه کردن به ظاهر، یک عمل تمام وقت برای کودکان محبوب است و بنابراین کسانی که بیشتر در مورد خواندن کتاب ها و یا انجام تکالیفی مشغول به کار هستند، به سادگی قادر به نگهداری هستند. علاوه بر این، حتی اگر یک هنرمند درک عمیق از هنر خود داشته باشد، دشوار در غلبه بر موانع اجتماعی و پولی که ثروتمندان برآورده می کنند. ریحان به نقاط هنری اعتقاد دارد زیرا آنها به سختی ساخته می شوند ...
مشاهده لینک اصلی
این قطعا به دسته ای از کتاب هایی که باید در مدرسه خواند، اما نمی شد. مطمئن نیستم که چرا ایو هرگز این را خواند اما من واقعا خوشحالم که تصمیم گرفتم این وضعیت را حل کنم. این یک کتاب شگفت انگیز است نقل قول های بسیار خوبی از آن وجود دارد، اما این مورد من مورد علاقه من است: \"کتاب هایی که جهان آن ها را غیر اخلاقی می نامد، کتاب هایی هستند که جهان را شرم خود را نشان می دهند.\" همه می دانند که داستان فاوستنی اصلی اینجاست، اما نوشتن عالی است و داستان خوب در مقابل داستان بد بسیار مبهم است. من نمی دانستم چطور پایان یافت و من واقعا در آخرین صفحه گم شدم.
مشاهده لینک اصلی
تصویر Dorian Gray یک شاهکار بزرگ در مورد بی گناهی است که فاسد شده است. داستان درباره شخصیتی است که در عنوان ذکر شده است، Dorian Gray در سالهای تولدش بود، زمانی که نقاشی باسیل هالوارد را دید. ریحانا او را بسیار زیبا میبیند و به نظر میرسد که به نظر میرسد که او به سادگی نمیتوانست نقاشی یک پرتره از پسر را مقاومت کند. در آن زمان، دوریان هنوز بی گناه بود و بعد از آن هیچ چیز درباره زندگی نمی دانست. با این حال هنگامی که لرد هنری آمد و با او درباره زندگی، جوانان و راه های بیمار برای لذت گرفتن صحبت کرد، حرف هایش را پیچید و صدای آنها را وسوسه انگیز کرد. دوریان شروع به نوشیدن این همه در، پر کردن سر خود را با افکار اشتباه. او می دانست لرد هنری یک نفوذ بد است اما او هنوز هم برای همراهی او [لرد هنری] تمایل دارد. هنگامی که دوریان متوجه شد زیبایی او یک روز رشد کرده و چروکیده خواهد شد. این زمانی بود که او به طور نامعلومی روح خود را برای هدیه ماندن جوان برای همیشه فروخت، در حالی که پرتره او پیر می شد و از بین می رود، و بازتاب تمام فساد و گناهانش است. این یک کتاب طنز آمیز است. من سعی می کنم چیزی را خیلی جدی نگیرم، اما خیلی سخت است که با هم حرف بزنیم و همه چیز را در مورد ریش من غرق در همه چیز بشکنیم. لرد هنری می گوید. (به استثنای بخشی که در آن او گفت که زنان دوست دارند تحت سلطه قرار بگیرند. این همان جایی است که من انگشتم را در کتاب گذاشتم.) من صادقانه فکر می کنم این یک داستان غم انگیز است. غم انگیز اما عجیب و غریب. خواندن دوریان گری به عنوان او مسیر شیطانی و نارسیسیسم را به حال به اندازه کافی وحشتناک بود. او اجازه داده بود آنچه که لرد هنری گفت به دور به سر او بود که برای او سخت بود برای دیدن روش روش دیگر. دوریان تصمیمات بدی را اتخاذ کرد و در نهایت او را نابود کرد. فرود او به فساد به نزدیکی جنون نبود، ناگهان اما آهسته بود که خواندن آن قابل اعتماد بود. گاهی اوقات او کاملا روانپزشکی بود که سخت بود که او را دوست داشته باشم اما نمیتوانم کمک کنم ولی در همان زمان به هراس افتادم. در مورد لرد هنری، دیدگاه مخرب او، من را ناراحت به نظر می رساند، اما شاید احتمالا دلیل آن این است که من با آنچه که او چند بار گفته ام و آن را ترسانم موافقم. او جذاب شیطان است! نوشتن کاملا درخشان است. IM با آن عاشق بسیاری از منابع شکسپیر و برخی از تصورات قوی و زیبا وجود دارد. اسکار وایلد این کتاب ترسناک را در لحظه آرام تر می نویسد. همچنین، من فقط باید این را اضافه کنم. این واقعیت که همجنسگرایی در داستان بوسیله ریحان هالود حضور داشت (توصیفهای او از دوریان گری به لرد هنری آن را داد) این کلاسیک را خیلی سردتر کرد. من اسکار وایلد را به خاطر ذکرش از او خواسته بودم و زمانی که متوجه شدم که جامعه به طور ناعادلانه تحت درمان قرار گرفته بود، خراب شد و قلب شکسته شد. او یک نویسنده عالی بود (من فقط یکی از کتابهایش را خواندم و فکر میکنم یک نابغه است) و اگرچه او ممکن است مرده باشد، من خوشحالم که او یکی از مشهورترین نویسندگان در حال حاضر است.
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب تصویر دوریان گری (رقعی)
خرید کتاب تصویر دوریان گری (رقعی)
جستجوی کتاب تصویر دوریان گری (رقعی) در گودریدز
مشاهده لینک اصلی
هنگامی که خود را سرزنش می کنیم، احساس می کنیم که هیچ کس حق ندارد ما را سرزنش کند. این اعتراف است، نه کشیش، که به ما عصبانی می دهد. این کاملا سوار بود. من یک و نیم ماه از این کتاب کوچک خوشم آمد و اکنون که من آن را به پایان رسانده ام، می توانم با خیال راحت می گویم که بیشتر از آن لذت بردم. آن را از بزرگ شروع کرد، اما در جایی در وسط آن را به خزیدن آهسته (فصل 11 Iâ € ™ متر به دنبال شما). پایان به همان اندازه آغاز کتاب بود. چیزی که من از خواندن این کتاب بیشتر لذت بردم، گفتگو بین شخصیت ها بود. وایلد مطمئنا می دانست چگونه می تواند یک گفتگوی جالب و پر سر و صدا بنویسد (به همین دلیل من منتظر خواندن برخی از نمایشنامه های او هستم). اما، از سوی دیگر، ما بخش های بیش از حد توصیفی داریم، که صادقانه به من برخی از نکات را به مرگ می آورد. در نهایت، داستان شگفت انگیز و شخصیت های (حتی اگر من می خواستم دو نفر از آنها را خفه کن) و گفت و گو، اما برخی از واقعا خسته کننده و خسته کننده بود برای خواندن قطعات و به دلیل آنها من نمی توانم این را کتاب 5 ستاره رتبه بندی، بنابراین Iâ € ™ پاییز به 4.
مشاهده لینک اصلی
در یک مهمانی شام، وایلد باید برخی از مهمانان دیگر را تحسین کند، اظهار داشت: من آرزو می کردم که به آن جیمز مک نیل ویستلر، میزبان و نقاش برجسته پاسخ داد: شما اسکار، شما خواهد شد. گرچه اغلب به عنوان یک جادوگر بزرگ نقل قول می کرد، وایلد تقلید بیشتر از نوآور بود، که توضیح می دهد ستایش او از منتقدان بیش از هنرمندان - اما منتقد وایلد را به شکل نظریه پرداز نیست، اما مصرف کننده. هیچ کتاب بهتر نشان دهنده وایلد اجتماعی و اقتصادی دلایل برای این موقعیت از Dorian Gray. اگرچه او در حال نوشتن یک رمان است، وایلد قطع ارتباط خود را با هنرمند و تفکر برقرار می کند، فقط فرم خود را می پذیرد و محتوا را به آن دسته از توده های غیرمتعارف می دهد. سبک او جلا است، تمرین می کند و بی پایان آرام است، که تمایل دارد او را پنهان کند فقدان عمق مانند Bouguereau، لمس او چشمگیر است، اما به طرز شگفت انگیزی به عنوان مارپیچ و جوانان متوجه شده است، آنها تمایل به چیزی بیش از گاز و tits.It هوشمندانه Carlyle: اصیل، جذاب، اما در نهایت در ایده های مبهم. با وجود محتوا، هوشمندانه است. اما در حالی که Carlyles وحشی، عجیب و غریب و ناقص است، وایلد صرفا تصمیم دارد. او صرفا محصولی از یک طبقه نخبه است که به شکل تابع شکل ظاهر می شود، او تقلید از آن است. تقلید های او، به طور بی نهایت نقل قول، در سبک او شگفت انگیز است، ارائه punchlines در کمدی مانند Earnest و در اینجا، srcasttic محکومیت. با این حال، بازتولید آنها به ندرت سودمند است، زیرا معنی آنها کمتر از ساخت و ساز آنها جالب است. او با شکل و ساختار زبان رفتار می کند - توافق های ضمنی و انتظارات متفکران - موجب تعجب فراگیر می شود، اما نه بینش. هنگامی که او نامناسب است، این نیست که یک مورد برای نامطلوب ایجاد کند، بلکه به دلیل خودکشی شوکه شود . بیانیه هایی که ممکن است عمیق یا جذاب باشند اگر به نتیجه گیری آنها برسد، به جای پیچیدگی، تغییر، تضعیف و خشمگین شدن، تا زمانی که تمام مسیر از بین رفته باشد. وایاد به جای بحث در مورد ایده ها، گفتمان جامعه کووتیایی را بازسازی می کند که در زبان ایده هایی است که قبلا آمده و رفته اند. این تنها مکالمه است که به نقطه ناپذیری تلقی می شود. همانند اصطلاح تجاری یا اسلون رپ، همه چیز در آن قرار دارد: انتقال ایده های ساده به زبان های فرهنگی خاص بومی. هر فردی که در قالب شناخته می شود، معنی اساسی را درک می کند، در حالی که کسی که با سبک شناخته نشده است، به سرعت به عنوان نامناسب شناخته می شود. در حالی که پارادایم و هم افزایی شرایط واقعی با معانی خاص هستند، این فقط به درستی توسط متخصصان علمی در نظر گرفته می شود؛ با گذشت زمان به مدیران پروژه و سران منابع انسانی، آنها متوقف شده اند که تفکر اقتصادی و اجتماعی را به نمایش بگذارند و فقط نشانگر اند. زبان وایلد به طور مشابه از یک کلاس کوچک و تخصصی متشکل از نقاشان، فیلسوفان و نویسندگان است - اما زمانیکه به حالت بی نهایت می رسد، کارکرد آن را برای تردید به کار می برد. مصرف کنندگان بیکار هنر، زبان زبان را می پذیرند هنر و سپس آن را تصحیح. از آنجایی که آنها خود هنرمند نیستند، آنها از دانش دست اول مهارت و کیفیت درگیر نیستند (Effent Turpentine). در عوض، آنها تبدیل به منتقدان می شوند. آنها زیبایی های عمومی را جذب می کنند و معنای خود را برای هنر ایجاد می کنند. هنرمندان ارزش هنر را به شیوه خود، بر اساس تجربه، مهارت، معنا و سنت قرار می دهند. مصرف کنندگان به معنی بر اساس نوآوری، کمیت، ارتباطات و پول ایجاد می کنند. این الگو هنوز هم در هنر مدرن آشکار است، جایی که خزانه های خالی ممکن است برای صدها هزار دلار فروخته شوند و هنرمندان با تکنیک های متداول برای تبلیغات در تبلیغات کار می کنند. برای کلیسا (به روش های بیشتر از یک) گرفته شده است. به همین ترتیب، جایزه های ادبی به پرفروش های محبوب می پیوندند، در حالی که نویسندگان مورد احترام در جامعه نوشتار به ندرت به اندازه کافی هزینه های زندگی را پرداخت می کنند و باقی می ماندند. این پویایی قدرت در کتاب به اندازه کافی روشن است - سازندگان به طور مداوم توسط مصرف کنندگان تضعیف و نادیده گرفته می شوند. از آنجایی که مصرف کنندگان کنترل بقای مالی و اجتماعی هنرمندان را دارند، احساس می کنند که اعتقاد دارند که آنها روح واقعی هنر هستند. لرد هنری قادر به بحث در محافل نقاشی ریحان می باشد، در حالی که به نظر می رسد که زبان اصلی خود راسیل است، اما در واقع نمی باشد. ریحان یک نقاش است و به همین ترتیب اکثریت وقت و انرژی خود را صرفه جویی می کند. هنری تحت چنین فشارهای جسمی قرار ندارد و بنابراین آزاد است تمام وقت خود را صرف تسلط بر یک سیستم پیچیده زبانی بر مبنای هنر نباشد، اما ساختارهای قدرت مانند دبیرستان، به ندرت قدرت اجتماعی دارند، اما این فقط یک کمبود اجتماعی نیست بخشی از آن، دلیل آن است که آنها زمان خود را صرفا به روش های مختلفی صرف می کنند. با نگاه کردن به ظاهر، یک عمل تمام وقت برای کودکان محبوب است و بنابراین کسانی که بیشتر در مورد خواندن کتاب ها و یا انجام تکالیفی مشغول به کار هستند، به سادگی قادر به نگهداری هستند. علاوه بر این، حتی اگر یک هنرمند درک عمیق از هنر خود داشته باشد، دشوار در غلبه بر موانع اجتماعی و پولی که ثروتمندان برآورده می کنند. ریحان به نقاط هنری اعتقاد دارد زیرا آنها به سختی ساخته می شوند ...
مشاهده لینک اصلی
این قطعا به دسته ای از کتاب هایی که باید در مدرسه خواند، اما نمی شد. مطمئن نیستم که چرا ایو هرگز این را خواند اما من واقعا خوشحالم که تصمیم گرفتم این وضعیت را حل کنم. این یک کتاب شگفت انگیز است نقل قول های بسیار خوبی از آن وجود دارد، اما این مورد من مورد علاقه من است: \"کتاب هایی که جهان آن ها را غیر اخلاقی می نامد، کتاب هایی هستند که جهان را شرم خود را نشان می دهند.\" همه می دانند که داستان فاوستنی اصلی اینجاست، اما نوشتن عالی است و داستان خوب در مقابل داستان بد بسیار مبهم است. من نمی دانستم چطور پایان یافت و من واقعا در آخرین صفحه گم شدم.
مشاهده لینک اصلی
تصویر Dorian Gray یک شاهکار بزرگ در مورد بی گناهی است که فاسد شده است. داستان درباره شخصیتی است که در عنوان ذکر شده است، Dorian Gray در سالهای تولدش بود، زمانی که نقاشی باسیل هالوارد را دید. ریحانا او را بسیار زیبا میبیند و به نظر میرسد که به نظر میرسد که او به سادگی نمیتوانست نقاشی یک پرتره از پسر را مقاومت کند. در آن زمان، دوریان هنوز بی گناه بود و بعد از آن هیچ چیز درباره زندگی نمی دانست. با این حال هنگامی که لرد هنری آمد و با او درباره زندگی، جوانان و راه های بیمار برای لذت گرفتن صحبت کرد، حرف هایش را پیچید و صدای آنها را وسوسه انگیز کرد. دوریان شروع به نوشیدن این همه در، پر کردن سر خود را با افکار اشتباه. او می دانست لرد هنری یک نفوذ بد است اما او هنوز هم برای همراهی او [لرد هنری] تمایل دارد. هنگامی که دوریان متوجه شد زیبایی او یک روز رشد کرده و چروکیده خواهد شد. این زمانی بود که او به طور نامعلومی روح خود را برای هدیه ماندن جوان برای همیشه فروخت، در حالی که پرتره او پیر می شد و از بین می رود، و بازتاب تمام فساد و گناهانش است. این یک کتاب طنز آمیز است. من سعی می کنم چیزی را خیلی جدی نگیرم، اما خیلی سخت است که با هم حرف بزنیم و همه چیز را در مورد ریش من غرق در همه چیز بشکنیم. لرد هنری می گوید. (به استثنای بخشی که در آن او گفت که زنان دوست دارند تحت سلطه قرار بگیرند. این همان جایی است که من انگشتم را در کتاب گذاشتم.) من صادقانه فکر می کنم این یک داستان غم انگیز است. غم انگیز اما عجیب و غریب. خواندن دوریان گری به عنوان او مسیر شیطانی و نارسیسیسم را به حال به اندازه کافی وحشتناک بود. او اجازه داده بود آنچه که لرد هنری گفت به دور به سر او بود که برای او سخت بود برای دیدن روش روش دیگر. دوریان تصمیمات بدی را اتخاذ کرد و در نهایت او را نابود کرد. فرود او به فساد به نزدیکی جنون نبود، ناگهان اما آهسته بود که خواندن آن قابل اعتماد بود. گاهی اوقات او کاملا روانپزشکی بود که سخت بود که او را دوست داشته باشم اما نمیتوانم کمک کنم ولی در همان زمان به هراس افتادم. در مورد لرد هنری، دیدگاه مخرب او، من را ناراحت به نظر می رساند، اما شاید احتمالا دلیل آن این است که من با آنچه که او چند بار گفته ام و آن را ترسانم موافقم. او جذاب شیطان است! نوشتن کاملا درخشان است. IM با آن عاشق بسیاری از منابع شکسپیر و برخی از تصورات قوی و زیبا وجود دارد. اسکار وایلد این کتاب ترسناک را در لحظه آرام تر می نویسد. همچنین، من فقط باید این را اضافه کنم. این واقعیت که همجنسگرایی در داستان بوسیله ریحان هالود حضور داشت (توصیفهای او از دوریان گری به لرد هنری آن را داد) این کلاسیک را خیلی سردتر کرد. من اسکار وایلد را به خاطر ذکرش از او خواسته بودم و زمانی که متوجه شدم که جامعه به طور ناعادلانه تحت درمان قرار گرفته بود، خراب شد و قلب شکسته شد. او یک نویسنده عالی بود (من فقط یکی از کتابهایش را خواندم و فکر میکنم یک نابغه است) و اگرچه او ممکن است مرده باشد، من خوشحالم که او یکی از مشهورترین نویسندگان در حال حاضر است.
مشاهده لینک اصلی