دنیای قشنگ نو نمایانترین اثر هاکسلی است. بعضی از منتقدان طنز این کتاب را بیش از حد تلخ و تند میدانند. پرخاش توفندهای که هاکسلی به صنعتگرایی دیوانهوار انسان امروز میکند، در عین حال هم امید او را به بشر و هم نومیدی او را از بشر نشان میدهد. به یک اعتبار در تحلیل آخر، این کتاب را باید خوشبینانه دانست، زیرا با وجود تهدید همه جانبهای که حیات بشر را احاطه کردهاست، هاکسلی به بقای او اعتقاد دارد. از طرف دیگر شاید بتوان گفت که هاکسلی «امروز» را هجو میکند نه آینده را. ناکجاآباد فردای او همین خراب آباد امروز ماست. «دنیای قشنگ نو» از اعقاب جمهوریت افلاطون است و به گفتهی یکی از ناقدان، هاکسلی اتوپیا را از آن جهت علم میکند که دیگر هرگز علم نشود. آخرین سخنش این است که امکان زیستن هست ولی اینگونه زیستن زندگانی نیست.
خرید کتاب دنیای قشنگ نو
جستجوی کتاب دنیای قشنگ نو در گودریدز
معرفی کتاب دنیای قشنگ نو از نگاه کاربران
حین خواندن کتاب از خودم میپرسیدم «خب ایراد این دنیای قشنگ نو چیه؟ مگه ما همه واسه خوشبختی، سعادت و نبودن بدبختی و بیماری تلاش نمیکنیم؟ مگه نمیخوایم دنیا به این سمت بیاد؟» و این سوالی بود که هاکسلی، خالق این دنیا، نتوانست پاسخش را بدهد. هرچند میتوان اینطور به قضیه نگاه کرد که نویسنده صرفاً دنیای جدیدی را به تصویر کشیده و قصد قضاوت آن را نداشته، و بایستی تصدیق کرد که دنیای علمی تخیلی آرمانشهری هاکسلی خالی از خلاقیت نیست.
از نظر مقایسه با اثری مثلِ 1984 جورج اورول آرمانشهر هاکسلی فلسفیتر است و آرمانشهر اورول سیاسیتر. هاکسلی از انسانی سخن میگوید که دیگر درگیر تراژدی نیست و اورول بیانیهی سیاسیش را برمبنای نظامهای مطلقه و فراگیر (توتالیتر) شرح میدهد.
مشاهده لینک اصلی
محوریت @دنیای قشنگ نو@ انسان و جامعه ی انسانی در نسل های آتی یا شاید نسل حاضر است.
استاندارد سازی ، مصرف گرایی ، شرطی کردن ، مکانیسم ، از بین رفتن روابط احساسی انسانی ،از بین رفتن بعد معنویت،حضور پررنگ رسانه ها واستفاده فراگیر از مواد آرام بخش و روان گردان از موضوعات اشاره شده در کتاب می باشد.
که بسیاری از فضاهای پاد آرمانشهر هاکسلی تا کنون کم و بیش به حقیقت پیوسته است.
از برجسته ترین قسمت های داستان ،قسمت پایانی، گفتگوی وحشی و بازرس است:
@حضرت فورد خیلی کوشش کرد تا انظار را از حقیقت و زیبایی به جانب رفاه و خوشبختی معطوف کند.@
و در پایان : @انسانیت چقدر زیباست ! ای دنیای قشنگ نو ...@
مشاهده لینک اصلی
یکی از علاقه مندان به تمام وقت من این مرحله را در مورد اینکه چه داستانی دودویی باید باشد یا نه، تعیین کند. â € œBut من نمی خواهم آسایش. من می خواهم خدا، من شعر می خواهم، من می خواهم خطر واقعی، من می خواهم آزادی، من خوب هستم. من می خواهم گناه کنم. \"اولین بار در سال 1932 منتشر شد، این بی زمان است و به همین ترتیب امروزه همانطور که در ابتدا نوشته شد. شانزده سال قبل از Orwells 1984، اما یازده سال پس از آن توسط یوگنی زامیتین، این یک علامت آب بالا برای این ژانر است، بسیاری از تم های آن را امروز می توان گفت. حقیقتا می توان گفت امروزه می توان آن را امروز منتشر کرد و به همان اندازه خوب خواهد بود و به چالش برمی گردد و سپس برج های آن بر بالای آن قرار می گیرند. اگر آنها متفاوت باشند، آنهایی که مجبور به تنهایی هستند. زندگی روزمره من را به این کتاب فکر می کند زمان. هاکسلی بیش از توصیف جهان ناخوشایند و ناخوشایند پس از آخرالزمان یا دودویی است، او یک مهاجم متولد در چشم است و پیش از او آینه ای را برای کشف آنچه که واقعی و غیر واقعی است، قرار می دهد. علاوه بر این، هاکسلی همان آینه را روی خواننده قرار داده است و ما در فانتزی آینده خود شاهد یک واقعیت است که می تواند امروز باشد. هاکسلی نشان می دهد که دانه های مصطفی ماند و او در زمینۀ باروری ما در فرهنگ ما و در روح ما قرار دارند. \"بدون ثبات اجتماعی بدون ثبات فردی.\" در نهایت، Huxely یک نگاه اجمالی به پشت پرده ارائه می دهد، ما جادوگر دروغین را در ماشینکاری جهان که برای نابودی چشم انداز کابوس های هوسلیوس ساخته شده است، به طور کامل و مستقل از ماند توضیح داده شده است. خطبه هکسلی به صورت جسمی و جسمی به عنوان Jonathon Edwards @ Rinners در دستان یک خشم عصبانی @ تحویل داده می شود @ شما همه به یاد داشته باشید، من فکر می کنم، این گفتگوی زیبا و الهام بخش از جنگل های ما: تاریخچه است.
مشاهده لینک اصلی
جهان شجاع جدید جدید کلاسیک است که خوانندگان آن ناراحت کننده هستند. این نقطه به خوبی انجام می شود. با این حال، تنها 3 ستاره از من به دست می آید، زیرا کتاب های خود را براساس میزان لذت شخصی من نسبت به ارزش ادبی ارزشمندی می گذارم. شخصیت های این کتاب نباید دوست داشتنی باشند - من با این مفهوم خوبم. چند فصل اول باعث شد که من بخواهم در گوشه پیچ خورده و فریاد بزنم - چطوری طراحی طراحی این جهان (مأموریت انجام شده آقای هاکسلی) بود. اما همانطور که ما به عمق پیام اخلاقی بی وقفه داستان (اساسا کل سومین کتاب) ادامه می دهم، احساس صمیمیت من را نادیده گرفتم. من این پیام را دریافت می کنم، بدون نیاز به ضرب و شتم بر سرم با آن بودم. من با مصرف گرایی مسخره ام این دنیا (که توسط آمریکا از قرن بیستم الهام گرفته شده بود) شگفت زده شدم، که به طور غیر منتظره، اکثر شخصیت ها دارای نام های متمایز سوسیالیستی - لنینا ، تروتسکی، مارکس، برنارد (به عنوان در GBShaw). من فقط فکر می کنم این خنده دار است که چگونه هر دو دشمن جهان ایده آل هاکسلی - ایدئولوژی های رقابتی سوسیالیسم و مصرف گرایی شگفت انگیز - با یک ضربه برخورد کردند. سعی کنید - اما می آیند! توضیح اثرات دارو سوما را در ذهن دوست داشتم. جای تعجب ندارد که این نوشته توسط نویسنده «The Doors of Perception» درباره اثرات مزانشیمی در ذهن نوشته شده است - به طرز جالبی خواندم. از سه کلاسیک کتابهای دودویی (این یکی، Orwells Nineteen Eighty-Four و Zamyatins We) این یکی کمترین علاقه من است (ما به نظر من بهترین است و ممکن است در واقع این الهام را داشته باشد). جهان شجاع جدید موفق به تصویربرداری از دیاستوپیک در بدترین حالت و ایجاد خواننده فکر می کند، اما زبان آرام و سرسخت اخلاقی از لذت بردن. با این حال، آن را یک کلاسیک، و باید بخواند، حتی اگر نه برای سرگرمی. 3 ستاره
مشاهده لینک اصلی
@ شما همه به یاد داشته باشید، @ گفت: کنترل، در صدای عمیق قوی خود، @ شما همه به یاد داشته باشید، من فکر می کنم، که گفت: زیبا و الهام بخش از افرد ما: تاریخچه است دو جداره. تاریخچه، @ او به آرامی تکرار می شود، @ در خانه است. @ مهارت های لفظی کنترل کننده به من یادآوری Epsilon Semi-Moron که یکی از دنیاهای جدید تر و جسور در عصر کنونی ما در مدرسه می پردازد را یادآوری می کند. همانطور که من طرح اصلی این رمان دودویی را که فقط در دهه 1930 در فاشیسم ظاهر شد، رد می کردم، حدود پانزده سال قبل از عصر هسته ای، روزی را گذراندم که آن را با عواطفی مخلوط می کرد. بعضی از چیزها در همه جزئیات ترسناک خود تقریبا نبوی هستند، مثلا کارآمدی متولد سفارشی کودک در جامعه مصرف کننده: @ به طور عقلانی و در ساعات کاری @، او ادامه داد. Infants که در آن احساس و میل است. @ مواد مخدر قابل اعتماد - soma - که اطمینان حاصل می کند که ثبات جامعه است تهدید نمی شود، تمرکز بر سرگرمی که نیاز به مردم برای صرفه جویی در ابزارهایی که اقتصاد را به کار، مکانیسم های کنترل جنسی (برای بی بندوباری است فقط به عنوان محدود کردن ازدواج یا عفت اگر به شما داده نشده هر انتخاب)، تهویه اجتماعی در اوایل دوران کودکی علاوه بر پروسه انتخاب بیولوژیکی - آن همه برگ طعم تلخ آن را به عنوان حلقه بیش از حد بسیاری بخش bells.The از طرح من دشوار به بلع، هماهنگی علمی کامل @ utopia @ خوشبختی ناشی از مواد مخدر با کثیف @ طبیعی @ دنیای وحشی، که به دنبال آداب و رسوم آیین های باستانی است. دنیای آنها، جایی که @ god @ هنوز هم لازم است تا رنج خود را متعادل سازد و به آنها کمک کند که پیری، گرسنگی و درد را قبول کنند، مانند یک فویل مقابل است. نیاز آنها به انکار خود در ترساندن خداوند به طور کلی از تمایل خودکامگی جامعه مصرفی که ساما برای کنترل عواطف و اعمال کنترل می کند بسیار متفاوت است. در هر صورت، انسان ها کنترل می شود، و یا مطبوع، توسط قدرت بیشتر، و آنها می توانند به حالت پذیرش غیر مسئولانه از لذت یا درد می گیرند، توجه به انتخاب خود (- که البته از پیش مقدر شده توسط حفاری در اوایل دوران کودکی ) من یک آرمانگرایان ناامید می کنم، اما یک جایگزین سوم وجود دارد! بشر می تواند آزادی انتخاب را ارائه دهد، در صورتی که یاد بگیرد که تنوع، دانش و تفاوت های افراد را به جای @ utopian @ goal of @ sameness @ از یک نوع یا دیگری درک کند. اگر همانندی هدف نهایی این است، هر بهشت را به جهنم دیکتاتوری سرکوبگر است که آن را تحمیل می کند به نوبه خود، رگرسیون به صورت خودکار را به رفتار رباتیک به دنبال خواهد داشت، بدون در نظر گرفتن (مصرف گرایی و آموزه های مذهبی کاملا در دنیای قشنگ نو هستند همان) .Interestingly، هاکسلی خود در جهان باینری مشکل او وقتی که او در رمان خود را در سال 1946. گزینه سوم او، برای عدم تمرکز قدرت و تشویق آزادی فردی منعکس ساخته بود اظهار نظر است، هنوز هم کار در حال پیشرفت در تاریخی (سفری) عصر ما، و دو دیدگاه پادآرمان خود را ادغام شده به یک پرستش افسونگر او، خدای مصرف کننده جهان دنیای سرمایه داری، با ادای دینی دینی که بعضی از مردم به عنوان ساما خدمت می کنند، در کنار هم قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر از رویکردهای مستقیم تر نسبت به مصرف مواد غذایی و سرگرمی و مصرف مواد مخدر در برابر بی معنی بودن روبرو هستند. این باعث شد که من راجع به یک رمان دیگر که نشان می دهد دو سیستم سرکوبگر مخلوط، Things Fall Apart. حکومت استعماری بریتانیا با تمام دلایل مذهبی و اجتماعی آن، مخالفت با آیین های باستانی گذشته نیجریه است، که من به همان اندازه از دیکتاتوری علیه خواسته های شخصی من تشکیل شده است. دو سیستم مخالف، سیستم سفت و سخت بدون آزادی فردی، دو دکترین که هر کدام از سنت خاص خود را متفاوت می کنند، محکوم می کنند. تحمل صفر برای تفاوت های فردی. بدون مصالحه یا ترکیبی امکان پذیر نیست. این یا. هیچ گزینه سوم یا چهارم ندارد. @ اوه فورد @ می تواند به طور معمول به عنوانOh Lord @ (از هر اعتراف) مورد استفاده قرار گیرد، و تا حدودی تاثیر می گذارد. مارگارت اتوود در MaddAddam او حداقل اصرار داشت که او خدای جدیدOh آرشیو موضوعی @ فقط باید بر در پایان emergencies.I خواندن دنیای قشنگ نو با این احساس که زمان برای تماس به خدا Atwoods آن است، برای دلیرترین و جدیدترین جهان به نام در خطر است شیطان در همانند است، همانطور که خدا هست. برای آنها یکسان است، utopia و dystopia کاملا یکسان هستند، تبدیل انسان به Epsilon Semi-Morons، کودکان و یا روبات ها. حتی شکسپیر می تواند با استفاده از شرایط ناهنجار نابود شود. اگر تاریخ حیاط خلوت باشد، همه چیز همیشه جدید و شجاع است. اما همچنین بی معنی است. لعنت!
مشاهده لینک اصلی
این کتاب در بسیاری از فهرست 100 فهرست برتر است. اولدوس هاکسلی دارای شهرت یک غول فکری است. میراث او او را در سرزمین انگلستان قرار می دهد، جایی که تمام غول ادبی بزرگ به آن می آیند. متاسفانه جهانی جدید شاداب به اعتبارات، نژاد و حتی فرقه ای که پس از آن تعقیب می شود، زندگی نمی کند. خلاصه: به طور خلاصه این کتاب یک ظرف غذا است. فرض میکنم اکثریت افرادی که این کتاب را در فهرست جدیدی قرار می دهند یا 5 ستاره در اینجا در آمازون این کار را فقط به این دلیل انجام می دهند که یک جهان جدید شاداب با یک طنز در یک جامعه دودویی پر شده است. متاسفانه برای من این کافی نیست که رتبه پنج ستاره را تأیید کند. خط قطعه ناسازگار از این کتاب استفاده می کند. شخصیت اصلی @ Savage @ تا نیمه راه از طریق کتاب نمایش داده نمی شود. تمام نام شخصیت ها یک بازی در کلمات است. این کتاب به همان اندازه که می تواند در موتور سرمایه داری آمریکایی باشد، به تعداد زیادی عکس برسد. منفی بزرگ برای من این است که آن را باور نکردنی است. وحشی، اساسا یک بیومواد یاhome آموزش دیده @ هند دارای مکالمه فکری سطح بالا با مقنعه اصلی Mustaph Mond است. تجزیه و تحلیل: داستان خط: من به عنوان یکی از 5 ستاره به دلیل باور نکردنی. سبک نوشتن: 3 از 5 ستاره. طنز تا حدودی کار می کند و سبک نوشتن خود را نمی کند به طبقه بندی جنب جا می شود. عمق / الهام: 4 از 5 ستاره. با وجود نقص، این کتاب ملزم به ایجاد ژن خلاق در دیگران است. متأسفانه ضعف های انسانی، بسیاری از دامنه های لغزنده فرد را منجر می شود. سرگرمی / ارزش آموزشی: 1 از 5 ستاره. به عنوان سرگرم کننده به عنوان hype در پشت این کتاب و نویسنده نیست. من ارزش تحصیل در این کتاب را به غیر از نحوه نوشتن طنز یا نحوه نوشتن رمان برای الهام بخشیدن به یک کشور از نظریه پردازان توطئه نمی بینم.
مشاهده لینک اصلی
گاهی اوقات یک کتاب فقط چیزی را که شما می خواهید آن را ندارد. شکی نیست که World Brave New یک ژانر کلاسیک است که به شدت به تعیین سبک ژنتیک کمک می کند. به همان اندازه کم تردید است که آلدو هاکسلی تأثیر مهمی بر برخی از نویسندگان دارد که من بیشتر از آن احترام می گذارم، از جمله جورج اورول و استیون رونکیمان، که هر دو آنها دانشجویان هکلی در دانشگاه کمبریج بودند. متاسفانه، من پیدا کردم هیچ چیز در مورد آن قدردانی نمی شود. ممکن است که من ناراحتی کلی من را برای دیستوپیک به من بسپارم. این قطعا یک توضیح احتمالی است. شاید من از ظرافت و پیام غم انگیز قدرتمند سال 1984، که به نظر من فروتنانه، یک کتاب بسیار بهتر از این است، خیره شدم. به نظر من، این یک کتاب بسیار آهسته بود که حاوی شخصیت های کاملا ناخوشایند، یک سناریوی غیر واقعی است و نوشتن است که نه جذاب و نه دلربا بود. من مدت ها قبل خواندن را متوقف کرده بودم، نه این که این کتاب چنین کلاسیک باشد. من همچنین به آن امتیاز بالاتر از آن چیزی که احساس می کنم شایسته آن است، می دهم. از آنجایی که این کتاب مهم بود که در ابتدا منتشر شد، چرا که در طول سالها باقی مانده است و به این دلیل که در ساختن پایه ای که بسیاری از کتاب های بعد از آن به مراتب بالاتر از کیفیت در حال حاضر است، کمک می کند.
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دنیای قشنگ نو
خرید کتاب دنیای قشنگ نو
جستجوی کتاب دنیای قشنگ نو در گودریدز
از نظر مقایسه با اثری مثلِ 1984 جورج اورول آرمانشهر هاکسلی فلسفیتر است و آرمانشهر اورول سیاسیتر. هاکسلی از انسانی سخن میگوید که دیگر درگیر تراژدی نیست و اورول بیانیهی سیاسیش را برمبنای نظامهای مطلقه و فراگیر (توتالیتر) شرح میدهد.
مشاهده لینک اصلی
محوریت @دنیای قشنگ نو@ انسان و جامعه ی انسانی در نسل های آتی یا شاید نسل حاضر است.
استاندارد سازی ، مصرف گرایی ، شرطی کردن ، مکانیسم ، از بین رفتن روابط احساسی انسانی ،از بین رفتن بعد معنویت،حضور پررنگ رسانه ها واستفاده فراگیر از مواد آرام بخش و روان گردان از موضوعات اشاره شده در کتاب می باشد.
که بسیاری از فضاهای پاد آرمانشهر هاکسلی تا کنون کم و بیش به حقیقت پیوسته است.
از برجسته ترین قسمت های داستان ،قسمت پایانی، گفتگوی وحشی و بازرس است:
@حضرت فورد خیلی کوشش کرد تا انظار را از حقیقت و زیبایی به جانب رفاه و خوشبختی معطوف کند.@
و در پایان : @انسانیت چقدر زیباست ! ای دنیای قشنگ نو ...@
مشاهده لینک اصلی
یکی از علاقه مندان به تمام وقت من این مرحله را در مورد اینکه چه داستانی دودویی باید باشد یا نه، تعیین کند. â € œBut من نمی خواهم آسایش. من می خواهم خدا، من شعر می خواهم، من می خواهم خطر واقعی، من می خواهم آزادی، من خوب هستم. من می خواهم گناه کنم. \"اولین بار در سال 1932 منتشر شد، این بی زمان است و به همین ترتیب امروزه همانطور که در ابتدا نوشته شد. شانزده سال قبل از Orwells 1984، اما یازده سال پس از آن توسط یوگنی زامیتین، این یک علامت آب بالا برای این ژانر است، بسیاری از تم های آن را امروز می توان گفت. حقیقتا می توان گفت امروزه می توان آن را امروز منتشر کرد و به همان اندازه خوب خواهد بود و به چالش برمی گردد و سپس برج های آن بر بالای آن قرار می گیرند. اگر آنها متفاوت باشند، آنهایی که مجبور به تنهایی هستند. زندگی روزمره من را به این کتاب فکر می کند زمان. هاکسلی بیش از توصیف جهان ناخوشایند و ناخوشایند پس از آخرالزمان یا دودویی است، او یک مهاجم متولد در چشم است و پیش از او آینه ای را برای کشف آنچه که واقعی و غیر واقعی است، قرار می دهد. علاوه بر این، هاکسلی همان آینه را روی خواننده قرار داده است و ما در فانتزی آینده خود شاهد یک واقعیت است که می تواند امروز باشد. هاکسلی نشان می دهد که دانه های مصطفی ماند و او در زمینۀ باروری ما در فرهنگ ما و در روح ما قرار دارند. \"بدون ثبات اجتماعی بدون ثبات فردی.\" در نهایت، Huxely یک نگاه اجمالی به پشت پرده ارائه می دهد، ما جادوگر دروغین را در ماشینکاری جهان که برای نابودی چشم انداز کابوس های هوسلیوس ساخته شده است، به طور کامل و مستقل از ماند توضیح داده شده است. خطبه هکسلی به صورت جسمی و جسمی به عنوان Jonathon Edwards @ Rinners در دستان یک خشم عصبانی @ تحویل داده می شود @ شما همه به یاد داشته باشید، من فکر می کنم، این گفتگوی زیبا و الهام بخش از جنگل های ما: تاریخچه است.
مشاهده لینک اصلی
جهان شجاع جدید جدید کلاسیک است که خوانندگان آن ناراحت کننده هستند. این نقطه به خوبی انجام می شود. با این حال، تنها 3 ستاره از من به دست می آید، زیرا کتاب های خود را براساس میزان لذت شخصی من نسبت به ارزش ادبی ارزشمندی می گذارم. شخصیت های این کتاب نباید دوست داشتنی باشند - من با این مفهوم خوبم. چند فصل اول باعث شد که من بخواهم در گوشه پیچ خورده و فریاد بزنم - چطوری طراحی طراحی این جهان (مأموریت انجام شده آقای هاکسلی) بود. اما همانطور که ما به عمق پیام اخلاقی بی وقفه داستان (اساسا کل سومین کتاب) ادامه می دهم، احساس صمیمیت من را نادیده گرفتم. من این پیام را دریافت می کنم، بدون نیاز به ضرب و شتم بر سرم با آن بودم. من با مصرف گرایی مسخره ام این دنیا (که توسط آمریکا از قرن بیستم الهام گرفته شده بود) شگفت زده شدم، که به طور غیر منتظره، اکثر شخصیت ها دارای نام های متمایز سوسیالیستی - لنینا ، تروتسکی، مارکس، برنارد (به عنوان در GBShaw). من فقط فکر می کنم این خنده دار است که چگونه هر دو دشمن جهان ایده آل هاکسلی - ایدئولوژی های رقابتی سوسیالیسم و مصرف گرایی شگفت انگیز - با یک ضربه برخورد کردند. سعی کنید - اما می آیند! توضیح اثرات دارو سوما را در ذهن دوست داشتم. جای تعجب ندارد که این نوشته توسط نویسنده «The Doors of Perception» درباره اثرات مزانشیمی در ذهن نوشته شده است - به طرز جالبی خواندم. از سه کلاسیک کتابهای دودویی (این یکی، Orwells Nineteen Eighty-Four و Zamyatins We) این یکی کمترین علاقه من است (ما به نظر من بهترین است و ممکن است در واقع این الهام را داشته باشد). جهان شجاع جدید موفق به تصویربرداری از دیاستوپیک در بدترین حالت و ایجاد خواننده فکر می کند، اما زبان آرام و سرسخت اخلاقی از لذت بردن. با این حال، آن را یک کلاسیک، و باید بخواند، حتی اگر نه برای سرگرمی. 3 ستاره
مشاهده لینک اصلی
@ شما همه به یاد داشته باشید، @ گفت: کنترل، در صدای عمیق قوی خود، @ شما همه به یاد داشته باشید، من فکر می کنم، که گفت: زیبا و الهام بخش از افرد ما: تاریخچه است دو جداره. تاریخچه، @ او به آرامی تکرار می شود، @ در خانه است. @ مهارت های لفظی کنترل کننده به من یادآوری Epsilon Semi-Moron که یکی از دنیاهای جدید تر و جسور در عصر کنونی ما در مدرسه می پردازد را یادآوری می کند. همانطور که من طرح اصلی این رمان دودویی را که فقط در دهه 1930 در فاشیسم ظاهر شد، رد می کردم، حدود پانزده سال قبل از عصر هسته ای، روزی را گذراندم که آن را با عواطفی مخلوط می کرد. بعضی از چیزها در همه جزئیات ترسناک خود تقریبا نبوی هستند، مثلا کارآمدی متولد سفارشی کودک در جامعه مصرف کننده: @ به طور عقلانی و در ساعات کاری @، او ادامه داد. Infants که در آن احساس و میل است. @ مواد مخدر قابل اعتماد - soma - که اطمینان حاصل می کند که ثبات جامعه است تهدید نمی شود، تمرکز بر سرگرمی که نیاز به مردم برای صرفه جویی در ابزارهایی که اقتصاد را به کار، مکانیسم های کنترل جنسی (برای بی بندوباری است فقط به عنوان محدود کردن ازدواج یا عفت اگر به شما داده نشده هر انتخاب)، تهویه اجتماعی در اوایل دوران کودکی علاوه بر پروسه انتخاب بیولوژیکی - آن همه برگ طعم تلخ آن را به عنوان حلقه بیش از حد بسیاری بخش bells.The از طرح من دشوار به بلع، هماهنگی علمی کامل @ utopia @ خوشبختی ناشی از مواد مخدر با کثیف @ طبیعی @ دنیای وحشی، که به دنبال آداب و رسوم آیین های باستانی است. دنیای آنها، جایی که @ god @ هنوز هم لازم است تا رنج خود را متعادل سازد و به آنها کمک کند که پیری، گرسنگی و درد را قبول کنند، مانند یک فویل مقابل است. نیاز آنها به انکار خود در ترساندن خداوند به طور کلی از تمایل خودکامگی جامعه مصرفی که ساما برای کنترل عواطف و اعمال کنترل می کند بسیار متفاوت است. در هر صورت، انسان ها کنترل می شود، و یا مطبوع، توسط قدرت بیشتر، و آنها می توانند به حالت پذیرش غیر مسئولانه از لذت یا درد می گیرند، توجه به انتخاب خود (- که البته از پیش مقدر شده توسط حفاری در اوایل دوران کودکی ) من یک آرمانگرایان ناامید می کنم، اما یک جایگزین سوم وجود دارد! بشر می تواند آزادی انتخاب را ارائه دهد، در صورتی که یاد بگیرد که تنوع، دانش و تفاوت های افراد را به جای @ utopian @ goal of @ sameness @ از یک نوع یا دیگری درک کند. اگر همانندی هدف نهایی این است، هر بهشت را به جهنم دیکتاتوری سرکوبگر است که آن را تحمیل می کند به نوبه خود، رگرسیون به صورت خودکار را به رفتار رباتیک به دنبال خواهد داشت، بدون در نظر گرفتن (مصرف گرایی و آموزه های مذهبی کاملا در دنیای قشنگ نو هستند همان) .Interestingly، هاکسلی خود در جهان باینری مشکل او وقتی که او در رمان خود را در سال 1946. گزینه سوم او، برای عدم تمرکز قدرت و تشویق آزادی فردی منعکس ساخته بود اظهار نظر است، هنوز هم کار در حال پیشرفت در تاریخی (سفری) عصر ما، و دو دیدگاه پادآرمان خود را ادغام شده به یک پرستش افسونگر او، خدای مصرف کننده جهان دنیای سرمایه داری، با ادای دینی دینی که بعضی از مردم به عنوان ساما خدمت می کنند، در کنار هم قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر از رویکردهای مستقیم تر نسبت به مصرف مواد غذایی و سرگرمی و مصرف مواد مخدر در برابر بی معنی بودن روبرو هستند. این باعث شد که من راجع به یک رمان دیگر که نشان می دهد دو سیستم سرکوبگر مخلوط، Things Fall Apart. حکومت استعماری بریتانیا با تمام دلایل مذهبی و اجتماعی آن، مخالفت با آیین های باستانی گذشته نیجریه است، که من به همان اندازه از دیکتاتوری علیه خواسته های شخصی من تشکیل شده است. دو سیستم مخالف، سیستم سفت و سخت بدون آزادی فردی، دو دکترین که هر کدام از سنت خاص خود را متفاوت می کنند، محکوم می کنند. تحمل صفر برای تفاوت های فردی. بدون مصالحه یا ترکیبی امکان پذیر نیست. این یا. هیچ گزینه سوم یا چهارم ندارد. @ اوه فورد @ می تواند به طور معمول به عنوانOh Lord @ (از هر اعتراف) مورد استفاده قرار گیرد، و تا حدودی تاثیر می گذارد. مارگارت اتوود در MaddAddam او حداقل اصرار داشت که او خدای جدیدOh آرشیو موضوعی @ فقط باید بر در پایان emergencies.I خواندن دنیای قشنگ نو با این احساس که زمان برای تماس به خدا Atwoods آن است، برای دلیرترین و جدیدترین جهان به نام در خطر است شیطان در همانند است، همانطور که خدا هست. برای آنها یکسان است، utopia و dystopia کاملا یکسان هستند، تبدیل انسان به Epsilon Semi-Morons، کودکان و یا روبات ها. حتی شکسپیر می تواند با استفاده از شرایط ناهنجار نابود شود. اگر تاریخ حیاط خلوت باشد، همه چیز همیشه جدید و شجاع است. اما همچنین بی معنی است. لعنت!
مشاهده لینک اصلی
این کتاب در بسیاری از فهرست 100 فهرست برتر است. اولدوس هاکسلی دارای شهرت یک غول فکری است. میراث او او را در سرزمین انگلستان قرار می دهد، جایی که تمام غول ادبی بزرگ به آن می آیند. متاسفانه جهانی جدید شاداب به اعتبارات، نژاد و حتی فرقه ای که پس از آن تعقیب می شود، زندگی نمی کند. خلاصه: به طور خلاصه این کتاب یک ظرف غذا است. فرض میکنم اکثریت افرادی که این کتاب را در فهرست جدیدی قرار می دهند یا 5 ستاره در اینجا در آمازون این کار را فقط به این دلیل انجام می دهند که یک جهان جدید شاداب با یک طنز در یک جامعه دودویی پر شده است. متاسفانه برای من این کافی نیست که رتبه پنج ستاره را تأیید کند. خط قطعه ناسازگار از این کتاب استفاده می کند. شخصیت اصلی @ Savage @ تا نیمه راه از طریق کتاب نمایش داده نمی شود. تمام نام شخصیت ها یک بازی در کلمات است. این کتاب به همان اندازه که می تواند در موتور سرمایه داری آمریکایی باشد، به تعداد زیادی عکس برسد. منفی بزرگ برای من این است که آن را باور نکردنی است. وحشی، اساسا یک بیومواد یاhome آموزش دیده @ هند دارای مکالمه فکری سطح بالا با مقنعه اصلی Mustaph Mond است. تجزیه و تحلیل: داستان خط: من به عنوان یکی از 5 ستاره به دلیل باور نکردنی. سبک نوشتن: 3 از 5 ستاره. طنز تا حدودی کار می کند و سبک نوشتن خود را نمی کند به طبقه بندی جنب جا می شود. عمق / الهام: 4 از 5 ستاره. با وجود نقص، این کتاب ملزم به ایجاد ژن خلاق در دیگران است. متأسفانه ضعف های انسانی، بسیاری از دامنه های لغزنده فرد را منجر می شود. سرگرمی / ارزش آموزشی: 1 از 5 ستاره. به عنوان سرگرم کننده به عنوان hype در پشت این کتاب و نویسنده نیست. من ارزش تحصیل در این کتاب را به غیر از نحوه نوشتن طنز یا نحوه نوشتن رمان برای الهام بخشیدن به یک کشور از نظریه پردازان توطئه نمی بینم.
مشاهده لینک اصلی
گاهی اوقات یک کتاب فقط چیزی را که شما می خواهید آن را ندارد. شکی نیست که World Brave New یک ژانر کلاسیک است که به شدت به تعیین سبک ژنتیک کمک می کند. به همان اندازه کم تردید است که آلدو هاکسلی تأثیر مهمی بر برخی از نویسندگان دارد که من بیشتر از آن احترام می گذارم، از جمله جورج اورول و استیون رونکیمان، که هر دو آنها دانشجویان هکلی در دانشگاه کمبریج بودند. متاسفانه، من پیدا کردم هیچ چیز در مورد آن قدردانی نمی شود. ممکن است که من ناراحتی کلی من را برای دیستوپیک به من بسپارم. این قطعا یک توضیح احتمالی است. شاید من از ظرافت و پیام غم انگیز قدرتمند سال 1984، که به نظر من فروتنانه، یک کتاب بسیار بهتر از این است، خیره شدم. به نظر من، این یک کتاب بسیار آهسته بود که حاوی شخصیت های کاملا ناخوشایند، یک سناریوی غیر واقعی است و نوشتن است که نه جذاب و نه دلربا بود. من مدت ها قبل خواندن را متوقف کرده بودم، نه این که این کتاب چنین کلاسیک باشد. من همچنین به آن امتیاز بالاتر از آن چیزی که احساس می کنم شایسته آن است، می دهم. از آنجایی که این کتاب مهم بود که در ابتدا منتشر شد، چرا که در طول سالها باقی مانده است و به این دلیل که در ساختن پایه ای که بسیاری از کتاب های بعد از آن به مراتب بالاتر از کیفیت در حال حاضر است، کمک می کند.
مشاهده لینک اصلی